Vrh A

17.04.2013 00:00

27.3. se nám narodila úžasná mimča. Máme tři krásné coronetíky po nádherné samičce Gríd von Adelaide a naší star :) samečkovi Kuba Luna. Více info brzy doplním.

 

 

V sobotu 18. jsem se byla podívat na výstavě v Toulcově dvoře. Byl to moc příjemný den ve společnosti prima lidí. Navíc jsem se tu po x letech setkala s kamarádkou, s kterou jsme se do té doby vídaly pro změnu jen na psích výstavách :) Viděla jsem i Javušku, která vypadala moc dobře, čile a zdravě, čemuž jsem ráda... Na výstavě jsem si byla převzít naše nové přírůstky do chovu :)

 

 

Coronetka Audi již má svůj profil v samičkách a u čoko merínka bude jeho profil co nevidět :)

Do odkazu Zajímavosti jsem přidala pár řádků o zpívání naší Čity a k tomuto tématu změnila i anketu :)

 

 

 

24.07.2012

Fotky z dnešního společného hodování :)  https://www.kralici.cz/morcata/alba.asp?a=27096

 

23.7.2012

Tak od soboty 14.7. s námi bydlí další coronet - tentokrát samička, kouzelná Deianéira von Adelaide. Více o ní zde. Ještě jednou děkuji chovatelce Adrianě Masárové za vstřícnost a dopravu do Prahy!

 

 

 

14.7.2012

Tak jsem opět neodolala a přefotila Kubíka. Jestli to takhle se mnou půjde dál, bude Kuba prvním morčetem na světě s počtem nafocených fotek :))

 

Ale abych vás neunavovala jen Kubou. Dnes si jedu vyzvednout novou členku naší tlupy, krásnou coronetku Deiu. Takže brzy přibudou další fotky :))

 

18.6.2012

Včera jsme se rozloučili s Javičkou. Přijela si pro ní její majitelka z chov.st. U Stezníka, kde už na ní čeká "ženich"... Musím říct, že je mi to líto. Už jsem si na Javu zvykla. Snad se bude mít dobře. Hodně štěstí Javičko!  - Aktualizace 19.6. - dnes mi sl.Kratochvílová z chov.st. U Stezníka poslala zprávu o Javě :) Děkuji a přeji hodně štěstí v chovu nejen s Javuškou!


 

12.6.2012

Přidala jsem do galerie pár fotek skinny holčinky Javy, která přicestovala s Kubíkem a pobývá u nás než si jí bude moci převzít nová majitelka z chov.st. U Stezníka. Java je krásná, pohodová a komunikativní samička. Jejím fotkám jsem prostě neodolala :)

A při té příležitosti jsem cvakla i Vendelína, kterému už spadlo i druhé ouško :) A pochopitelně, jak jinak, krásného Kubíka. Musím říct, že je to pro mě naprosto dokonalý klučík, bez ohledu na to co je dnes v chovu morčat vyžadováno. Je nejen úžasný v exteriéru, ale i v povaze, i když ne tak odrzlý jako Vendelín. Ale to je na nich to krásný. Každý je úplně, ale úplně jiný. Kuba je jemný, klidný, příjemný, snadno se nechá chytit, doslova rád pozuje při focení :) na rozdíl od Vendelína, který se na mě vždy tváří velmi znechuceně a snaží se někam zdekovat :) a v boxu než ho chytím mě prostě musí občas potrápit úprky šílence .... Ale nakonec u mě chrní zabalenej v dece, rozvalenej, nožky rozhozený a spokojeně si brblá :)


Nádherný Kubík a jeho korálkový kukadla. Nové fotky zde.


 

 

 

28.05.2012

Určitě to taky znáte. Tak si brouzdáte po netu, koukáte jaká morčátka přicházejí na svět, stokrát si řeknete, že rozhodně žádné další morče pořizovat nechcete. Jenže pak natrefíte na jedno, kterému prostě nemůžete odolat :)

A tak mé srdéčko jednoho dne zaplesalo nad krásným červeným coronetem. Dnes jsou k vidění různé barvičky, ale červeného coroneta jsem už dlouho neviděla. Několik dní jsem se na něho chodila dívat a pořád si říkala, proč bych si ho neměla pořizovat, až jsem jednoho dne podlehla...

A tak k nám přicestoval 27.5. krásný sameček Kuba Luna.

 

 

Když jsem Kubíka doma vyndala z krabice a poprvé se podívala na ty jeho korálkový kukadla, mé srdéčko zaplesalo podruhé :)

"Je TAK nádhernej, úžasnej!!" Rozplývala jsem se paní chovatelce do telefonu. "Ale vždyť jste ho viděla na fotkách". Odvětila mi. "To sice ano, ale naživo je stokrát krásnější!!" Jemná srst, krásná kukadla, tmavý čumáček a milá povaha... Vše splněno nad očekávání :) Kubík je můj první coronet vůbec a strašně si ho užívám :)

Děkuji paní Zrůstové za Kubíka, za velmi příjemné a vstřícné jednání a Vláďovi Zrůstovi za částečnou dopravu :)

 

 

14.5.2012

Tak Vendelín se u nás už hezky zabydlel. Krásně si zvyknul na ruku, je to obrovský mazel :) Už mu začíná padat i druhé ouško :) Doplnila jsem do galerie několik jeho fotek a rovněž holky mají nové obrázky ve svých profilech.

 

 

 

21.4.2012

18.4. k nám přicestoval nový přírůstek - Chaos Ze stínu hvězd - domácky Vendelín. Chaos má ouška přesně dle svého jména :) Někdy si říkám, že je snad sroluje i do ruličky :) Už se u nás krásně zabydlel a je to teda živágo :) Není u nás ale za účelem rozmnožovacím nýbrž společenským :) Chaose jsem pořídila ke Gábince jako společníka, ovšem až po jeho kastraci. Mít nerozmnožovací páreček byl můj sen :)

Moc děkuju Evče Barové za tohodle nádhernýho a veselýho klučinu! :)

 

foto: Eva Barová

 

Proběhly další úpravy na stránkách a přibyly nové fotky. I Herince - in memoriam - mám jich s ní spoustu a byla to moc hezká samička, tak jsem si řekla, proč je sem nedát. Při pohledu na její fotky, se ve mě pořád něco svírá... Je to hrozná škoda, že odešla tak brzo. Byla opravdu moc krásná a bezvadná.

 

17.04.2012

Po dlouhé době jsem upravila stránky. Je zauktualizovaná stránka našich samiček s "novým" přírůstkem skiny Gábinkou. Novým v uvozovkách, protože Gábinka s námi bydlí již delší čas. Přišla asi čtvrt roku po smrti naší Herinky.

 

 

Brzy holkám přidám i jednotlivé fotogalerie. Fotek je plno, jen je upravit a někdy nahrát :)